Menu
Rezerwacja biletu na ekspresowy bus
Rezerwacja biletu na ekspresowy bus

Najczęściej zadawane pytania

Przejazd linią autobusową Lotnisko Katowice Pyrzowice Kraków.To tania forma przejazdu z Lotniska Katowice na przystanek na Dworcu Autobusowym RDA w Krakowie przy ul. Bosackiej 18. Podróżując linią regularną można zamówić specjalny odbiór z hotelu, adresu lub dowóz na adres lub do hotelu.

Przejazd linią autobusową Lotnisko Katowice Pyrzowice Częstochowa. To tania forma przejazdu z Lotniska Katowice na przystanek na Dworcu PKP/PKS w Częstochowie przy ul. Orzechowskiego. Podróżując linią regularną można zamówić specjalny odbiór z hotelu, adresu lub dowóz na adres lub do hotelu.

Minibus dla grupy z szoferem - oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany minibus wyłącznie dla Ciebie. Wszystkie ceny za cały pojazd. Obsługujemy Lotnisko Katowice w Pyrzowicach (KTW) oraz Lotnisko Balice (KRK).

Samochód z szoferem – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany samochód wyłącznie dla Ciebie. Wszystkie ceny za cały pojazd. Obsługujemy Lotnisko Katowice w Pyrzowicach (KTW) oraz Lotnisko Balice (KRK).

Bilet autobusowy rezerwuje się w panelu „rezerwacja biletu na ekspresowy bus". Wystarczy wpisać dane dotyczące przejazdu w panelu rezerwacyjnym. Pod koniec rezerwacji dostępna będzie opcja zapłaty kartą kredytową, przelewem lub poprzez Pay Pal. Każda opłacona rezerwacja zostanie potwierdzona na podany przez Państwa adres e-mail. Bilety autobusowe można rezerwować na liniach:

  • Lotnisko Katowice Pyrzowice Kraków
  • Lotnisko Katowice Pyrzowice Częstochowa

Grupa osób może zarezerwować tylko dla siebie minibus z szoferem. W naszym systemie rezerwacyjnym zamówić można minibus do 8 lub 19 osób. Podano ceny za cały samochód. W przypadku gdyby potrzebowali Państwo zamówić autokar prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Telefonicznie +48 603 966 598 w godz. (09:00 - 17:00)
Skype: pyrzowiceekspres.pl
e-mail: rezerwacja@pyrzowiceekspres.pl

Linia Lotnisko Katowice Pyrzowice - Kraków
Lokalizacja przystanków w Krakowie
Przystanek w Krakowie znajduje się na Regionalnym Dworcu Autobusowym ul. Bosacka 18.
Stanowisko G11, na górnej płycie Dworca. Aby zobaczyć dokładną lokalizację przystanku kliknij tutaj.  

Lokalizacja przystanków na Lotnisku Katowice w Pyrzowicach
Przystanki w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice w Pyrzowicach
Przystanek  nr 4 przed terminalem A dla samolotów lądujących na terminalu A.
Przystanek  nr 4 przed terminalem B dla samolotów lądujących na terminalu B.

Linia Lotnisko Katowice Pyrzowice - Częstochowa
Lokalizacja przystanków w Częstochowie
W Częstochowie znajdują się trzy Przystanki:
przy Hotelu Mercure Patria ul. Ks. J. Popiełuszki 2. Przystanek znajduje na parkingu przed hotelem.
przy Dworcu PKP/ PKS w Częstochowie przy ul. Orzechowskiego. Przystanek znajduje się na parkingu przed Urzędem Pocztowym
przy Al. Wojska Polskiego 87 - obok Restauracji KFC BP ( za  Jagiellończykami). Bus zatrzymuje się na parkingu restauracji KFC.

Lokalizacja przystanków na Lotnisku Katowice w Pyrzowicach
Przystanki w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice w Pyrzowicach
Przystanek  nr 4 przed terminalem B dla samolotów lądujących na terminalu B.

Tak nasza firma jest oficjalnym przewoźnikiem dla linii lotniczej Wizzair. Nasze przejazdy dostosowane są również do lądowań wielu innych linii lotniczych.

Autobusy oznaczone są logo Pyrzowicekepres.pl oraz P-AIR i Wizz Air. Sprawdź galerię, by zobaczyć wygląd naszych autobusów.

Tak. Wystarczy wpisać dane dotyczące przejazdu w panelu rezerwacyjnym. Pod koniec rezerwacji dostępna będzie opcja zapłaty kartą kredytową, przelewem lub poprzez Pay Pal.

 Aby zobaczyć rozkład jazdy kliknij tutaj.

W przypadku braku rezerwacji istnieje możliwość, że nasz autobus nie zatrzyma się na przystanku lub nie podjedzie na dany przystanek.

Bilety i przejazdy w najlepszych cenach można rezerwować w panelu rezerwacyjnym. Jeśli chcą Państwo z nami porozmawiać prosimy o kontakt: telefonicznie +48 603 966 598 ( w godz. 09:00 - 17:00), Skype: pyrzowiceekspres.pl.

Zamówioną elektronicznie rezerwację potwierdzamy natychmiast poprzez wysłanie e-mail na podany przez państwa adres e-mail. Jeśli nie otrzymali Państwo potwierdzenia e-mail prosimy o pilny kontakt Telefonicznie +48 603 966 598, Skype: pyrzowiceekspres.pl.

Jeśli nie otrzymali Państwo potwierdzenia e-mail prosimy o pilny kontakt Telefonicznie +48 603 966 598, Skype: pyrzowiceekspres.pl.

Tak, opcja ta dostępna jest w panelu rezerwacyjnym w zakładce „zarezerwuj bus, samochód z szoferem”.

Jeśli coś zmieniło się w Twojej podróży skontaktuj się z nami i podaj zmiany.

Tak, podróżując liniami regularnymi można zamówić odbiór z adresu. Aby zostać odebranym z hotelu lub adresu należy w trakcie rezerwacji online wybrać opcję „odbiór z adresu/hotelu”. Po dokonaniu rezerwacji na Państwa adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie przejazdu zawierające godzinę odbioru z hotelu. W przypadku odbioru z adresu innego niż hotel, godzina odbioru przesłana zostanie na Państwa adres e-mail na dzień przed podróżą.

Ze względu na opóźnienia lotów rekomendujemy wcześniejszą rezerwację biletu.
W przypadku dokonania i opłacenia rezerwacji mamy informację jakim lotem Państwo przylatują. Dzięki temu możemy podstawić samochód o godzinie lądowania samolotu. W przypadku braku rezerwacji nasz autobus nie jest podstawiany.

Można anulować zlecenie, w tym celu skontaktuj się z nami.

Tak, pasażer ma prawo zwrócić bilet najpóźniej na 24 godziny przed datą podróży, bez podawania przyczyny:

  • bez potrąceń w przypadku odwołania lotu
  • bez potrąceń jeśli zwrot zrealizowany najpóźniej na 14 dni przed podróżą. Pasażer ponosi jedynie koszt przelewu i opłaty rezerwacyjnej (koszt bankowej usługi). Płacąc w systemie Pay Pal zwrot za zakupiony bilet dokonywany jest bez dodatkowych kosztów.
  • z potrąceniem 17 zł, jeśli zwrot zrealizowany jest od 24 godzin do 14 dni przed datą podróży.

W przypadku odwołania lotu, pasażer ma prawo zwrócić bilet lub zmienić datę podróży. 

Podane godziny odjazdu z lotniska są orientacyjne i zależą od godziny przylotu samolotu. W przypadku opóźnienia samolotu, autobus czeka na pasażerów. W sytuacji opóźnienia samolotu prosimy jak najszybciej skontaktować się z biurem PyrzowiceEkspres.pl
tel.+48 603 966 598  i poinformować nas o opóźnieniu.

Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Poinformujemy Cię o dostępnych możliwościach zmiany rezerwacji.

Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Poinformujemy Cię o dostępnych możliwościach zmiany rezerwacji. W przypadku zamówienia samochodu, busa z szoferem możemy odebrać Cię z innego lotniska. Opcja dostępna tylko za dodatkową opłatą.

Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Poinformujemy Cię o dostępnych możliwościach zmiany rezerwacji.

Fotelik dla dziecka powinni państwo zamówić w trakcie rezerwacji przejazdu. Foteliki dla dzieci są nieodpłatne. Każde dziecko w wieku do 12 lat, które nie przekracza 150 cm wzrostu, musi być przewożone w foteliku ochronnym lub innym urządzeniu do przewożenia dzieci, odpowiadającym wadze i wzrostowi dziecka oraz właściwym warunkom technicznym (art. 39 ust.3 ustawy „Prawo o ruchu drogowym”). Dzieci starsze niż 12 lat lub wzrostu powyżej 150 cm, używają pasów bezpieczeństwa. Pojazdy Pyrzowiceekspres wyposażone są w pasy bezpieczeństwa a na życzenie opiekunów w foteliki dla dzieci.

Dane przechowywane są na serwerze spełniającym wymagania stawiane systemom do przechowywania danych. Transakcje wykonywane są pod nadzorem światowych liderów w płatnościach elektronicznych: PayPal, Money Bookers. W przypadku płatności przelewem bezpieczeństwo gwarantowane jest nowoczesnymi systemami płatniczymi banków. 

Za bilety można zapłacić kartą płatniczą lub przelewem. Płatności kartami płatniczymi oraz przelewami wykonywane są wtedy, gdy dokonuje się zakupu za pośrednictwem strony www.pyrzowiceekspres.pl.  

Płatność w przypadku zakupu biletów na stronach www.pyrzowiceespres.pl. Po dokonaniu rezerwacji biletu system zaproponuje formy zapłaty za bilet:

  • kartą płatniczą,
  • przelewem,
  • PayPal.

Płatności kartami
Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard, Maestro.

Płatność przelewem bankowym
Nasza strona www współpracuje z następującymi bankami w zakresie dokonywania automatycznych przelewów bankowych: mBank – Transfer – mTRANSFER, BZWBK - Przelew24,
Multibank – MultiTransfer, Konto Inteligo - Płacę z Inteligo, Bank ING, Deutsche Bank, Bank Pocztowy, BGŻ, Kredyt Bank, Polbank, Idea, PBS Bank, City Handlowy, Bank BPH, GetinBank, Raifeissen Bank, Euro Bank, Meritum, Credite Agricole, Millenium, PKO24, Nordea, Alior, IPKO, Inteligo, Multitransfer.
Płatność u kierowcy można dokonać po wcześniejszym telefonicznym zarezerwowaniu przejazdu pod numerem telefonu +48603 966 598 lub poprzez Skype: Pyrzowiceekspres.pl. Telefonicznej rezerwacji przejazdu należy dokonać w godzinach od 10:00 do 16:00.

Płatności kartami

Obsługiwane karty płatnicze: VISA, MasterCard, Maestro.

 

Płatność przelewem bankowym

Nasza strona www współpracuje z następującymi bankami w zakresie dokonywania automatycznych przelewów bankowych: mBank – Transfer – mTRANSFER, BZWBK - Przelew24,

Multibank – MultiTransfer, Konto Inteligo - Płacę z Inteligo, Bank ING, Deutsche Bank, Bank Pocztowy, BGŻ, Kredyt Bank, Polbank, Idea, PBS Bank, City Handlowy, Bank BPH, GetinBank, Raifeissen Bank, Euro Bank, Meritum, Credite Agricole, Millenium, PKO24, Nordea, Alior, IPKO, Inteligo, Multitransfer.

Płatność u kierowcy można dokonać po wcześniejszym telefonicznym zarezerwowaniu przejazdu pod numerem telefonu +48603 966 598 lub poprzez Skype: Pyrzowiceekspres.pl. Telefonicznej rezerwacji przejazdu należy dokonać w godzinach od 10:00 do 16:00.

Rezerwacji i zakupu biletu najlepiej jest dokonać po dokonaniu zakupu biletu lotniczego. Rezerwacji można dokonać również w dniu wyjazdu, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zalecamy wcześniejsze dokonanie rezerwacji. Rezerwacje telefoniczne przyjmowane są pod numerem: +48 603 966 598  lub poprzez Skype: Pyrzowiceekspres.pl od godziny 10:00 do 16:00. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w autobusie zalecamy aby rezerwacji dokonać jak najwcześniej – najlepiej zaraz po dokonaniu zakupu biletu na samolot.

Po dokonaniu zakupu biletu system zaproponuje wydrukowanie biletu. Jeśli nie posiadasz drukarki zapisz numer rezerwacji. Bilet możesz wydrukować później na stronie www.pyrzowiceeskpres.pl Funkcja drukowania znajduje na stronie głównej „sprawdź i wydrukuj status rezerwacji” – w polu pod tym napisem należy wpisać numer rezerwacji.

Sugerujemy aby wyjechać o takiej godzinie, by na lotnisku być na 1 do 2 godzin przed odlotem samolotu. Jeśli potrzebują Państwo potwierdzić jaka godzina odjazdu będzie najlepsza prosimy o kontakt telefoniczny +48 603966598, Skype: pyrzowiceekspres.pl, e-mail: rezerwacja@pyrzowiceekspres.pl

Sugerujemy aby zarezerwować odjazd co najmniej na 20 – 45 minut po planowanym wylądowaniu samolotu. Podane w rozkładzie jazdy godziny odjazdu z lotniska zależą od godziny przylotu samolotu. W przypadku opóźnienia samolotu pojazd czeka na lotnisku. W przypadku rezerwacji biletu na linii regularnej, gdy samolot przyleci wcześniej i w autobusie są wszyscy pasażerowie z rezerwacjami, autobus odjeżdża wcześniej.

1 sztuka bagażu przewożonego w luku bagażowym
maksymalny ciężar bagażu: 40 kg
maksymalny rozmiar bagażu (wysokość, szerokość, długość) 145 cm
+
1 sztuka bagażu podręcznego
maksymalny ciężar bagażu: 20 kg
maksymalny rozmiar bagażu (wysokość, szerokość, długość) 70 cm
+
komputer laptop - 1 szt.

W przypadku nadbagażu należy wcześniej zarezerwować dodatkowe miejsce w autobusie. Zarezerwowanie dodatkowego miejsca pozwala przewieźć dodatkowo:
2 sztuki bagażu
maksymalny łączny ciężar 2 sztuk bagażu: 80 kg
maksymalny rozmiar każdej sztuki bagażu (wysokość, szerokość, długość): 145 cm
+
1 sztuka bagażu podręcznego
maksymalny ciężar bagażu: 20 kg
maksymalny rozmiar bagażu (wysokość, szerokość, długość) 70 cm

W przypadku przewożenia sprzętu sportowego takiego jak: narty, deski windsurfingowe należy wcześniej zarezerwować i wykupić dodatkowe miejsce w autobusie. Zarezerwowanie dodatkowego miejsca w autobusie pozwala przewieźć dodatkowo 1 sztukę z wyżej wymienionych sprzętów sportowych.
Inne nietypowe przedmioty prosimy zgłaszać telefonicznie – nasza obsługa doradzi w jaki sposób można je przewieźć. Telefon +48 603 966 598.

Bilet można kupić na stronie www.pyrzowiceekespres.pl

36 To proste, wystarczy kupić bilet przez Internet by był tańszy o nawet 10 zł. Kupno biletu przez internet sprawia, że PyrzowiceEkspres.pl ponosi mniejsze koszty związane z rezerwacją i o taką kwotę zmniejsza cenę dla Pasażera. Promocja dotyczy wszystkich biletów oprócz biletu dla dziecka, który objęty jest zniżką bez względu na sposób rezerwacji.

Jeśli podróżujesz linią regularną kierowcę znajdziesz na przystanku. Sprawdź lokalizację przystanków w zakładce przystanki.
Jeśli zamówiłeś minibus, bus lub autokar kierowca będzie czekał zaraz za bramkami odprawy celnej w pobliżu informacji z tabliczką z Twoim nazwiskiem lub nazwą firmy.  

Kierowca będzie czekał na Ciebie w recepcji hotelu.

Kierowca będzie oczekiwał na wskazanym w zamówieniu adresie. Jeśli nie będzie Cię przed posesją, kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Skontaktuj się z nami na numer telefonu wskazany na bilecie lub voucherze. Jeśli nasz kierowca Cię nie znajdzie będzie dzwonił na podany przez Ciebie numer telefonu.

Skontaktuj się z biurem obsługi klienta Pyrzowiceekspres.pl tel.: +48 603 966 598.
Zrobimy wszystko, by pomóc w znalezieniu pozostawionej rzeczy.

Wszystkie nasze pojazdy do 19 osób, wyposażone są w pasy bezpieczeństwa.

Tak, prosimy o zgłoszenie, czy jest to wózek składany.

Palenie w pojazdach jest zabronione.

Mamy licencję na przewóz osób oraz wszelkie uprawnienia wymagane do przewozu osób.